
تاریخچه تاسیس شرکت امداد خودرو امداد گران الماس گیلان
این شرکت با بهره برداری ازسیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و با ایجاد روشهای مدرن و مکانیزه ، مدیریت امور عملیات امداد رسانی را به عهده گرفته و با استفاده از اصول نوین مدیریت ، تجهیز وسایل و قطعات ، آموزش کارکنان ، نظر سنجی ،دریافت گزارش و بازخورد از خدمات ارائه شده ، کنترل و بازرسی عملیات و فرایندها، با ایجاد شبکه ی مطلوب از تیم های مختلف بصورت امدادگر ، عاملیت ، نمایندگی و پیمانکار خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استانداردهای بین المللی به مشترکین خود در سراسر استان ارائه خواهد کرد.
این شرکت در راستای چشم اندازها ، ماموریتها و راهبردهای بلند مدت در چارچوب برنامه ریزیهای استراتژیک خود، اهداف ۵ – ۳ سال آینده را ترسیم نموده است. اهم این برنامه ریزیها به شرح زیر قابل جمع بندی هستند:
• بالابردن کیفیت خدمات رسانی تا سطح استانداردهای بین المللی.
• انجام خدمات دهی درحداقل زمان ممکن وبا کیفیت مطلوب به منظورکسب رضایت مشتری
• ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات امداد رسانی در سطح استان
• استقرار سیستم نظام انگیزشی ذینفعان ما بر آنیم که برترین ، پیشروترین و بزرگترین شرکت خدمات امدادی ،خدمات ویژه و ارتباط با مشتریان در سطح منطقه و در کلاس جهانی باشیم شرکت در زمینه امداد خودرو بر اساس رسالت وجودیش متعهد است خدمات امدادی، خدمات ویژه وارتباَطی مشتریان خودرو را در سطح منطقه و کلاس جهانی برآورده سازد.